mandag 17. september 2012

Tunika ferdig

Endelig er jeg ferdig med tunika\genser til meg selv. Jeg strikka først altfor langt (til knærne) og måtte rekke opp og strikke vrangbord på nytt. Det synes jeg er skikkelig kjedelig, men er glad jeg gjorde det! Var kjempemisfornøyd når jeg var ferdig med den lange utgaven, men som lårkort tror jeg at jeg har fått en genser/tunika som jeg kan bli glad i denne høsten og vinteren.


Nå skal jeg finne frem neste prosjekt. Jeg burde ta frem en genser til min kjære, men jeg har mest lyst til å strikke en jakke til meg selv på strikkemaskin. Det går jo så fort på maskin, jeg trenger en strikkajakke i høst OG mønsteret har jeg allerede notert ned... men det er ikke noe halvferdig prosjekt da... strikkingen har ikke begynt, bare skriving av mønster og planlegging. Teller det som halvferdig prosjekt tro?
Skal tenke på det i kveld og bestemme meg :-) Genseren til mannen har ligget et år ++ og bør bli ferdig denne vinteren altså, så den er høyt prioritert...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar